A TIGI-t 1986-ban az Olaszországból Angliába vándorolt Mascolo család hozta létre, élén a márka és a világ fodrásziparának mai napig meghatározó és ikonikus alakjával, Anthony Mascolo-val.
1996-ban Anthony Mascolo társalapítója lett a Bed Head-nek. A fodrász ikon és kreatív anarchista új, merész és ígéretes termékeket tartalmazó hajápoló családot hozott létre professzionális fodrászok számára, akiknek – akárcsak neki – elképesztő ambíciójuk volt arra vonatkozóan, hogy feszegessék a határaikat, hogy megtapasztalják, mit érhetnek el.
A 90-es években alakult meg, mint egy igazi lázadó hajmárka, kihívást jelentve a fodrászat akkori csiszolt esztétikája számára. A kreatív kísérletezés és a félelem nélküli önkifejezés iránti szenvedély a feje tetejére állította a styling termékek világát, így a TIGI híressé vált az áttörésről, a hatékony technológiáról és az ikonikus csomagolásról.
A TIGI Creative Team csapatával új hajápoló termékeket készítettek amelyeket professzionális fodrászok és fogyasztók egyaránt használhatnak, és fenomenális eredményeket biztosítanak a szalonban és otthon is. Új merész csomagokat alakítottak ki, amelyek a különböző ifjúsági szubkultúrákból merítenek ihletet azzal a céllal, hogy kapcsolatba léphessenek ügyfeleikkel a zene, a divat, a technológia és a művészet területén.
Szóval, a Bed Headnél tényleg hisznek abban, hogy ha azt akarod, hogy valami uralja az egyéniséged, az legyen a te kreativitásod! Hagyd hát, hogy a kreativitásod uralkodjon!
“Amikor nem találtuk azt a terméket amelyre szükségünk volt, megalkottuk.” - Anthony Mascolo.