Több mint 120 évvel ezelőtt Hans Schwarzkopf német vegyész és gyógyszerész egy olyan márka alapjait rakta le, amely azóta is az innováció élvonalában teljesít. A minőségi összetevők és a legújabb hajápolási technológia ötvözése, a megbízhatóság, a szakértelem és a kidolgozottság a sarokkövei mindannak, amit az oly jól ismert márka tesz és képvisel. A Schwarzkopf, amely ma már a Henkel része, az egyik legsikeresebb nemzetközi hajápolási brand a világon. 1898-ban, amikor minden elstartolt egy kis berlini drogériában, Hans Schwarzkopfnak nyilván még fogalma sem volt arról, hogy úttörő hajápolási innovációkat fedezett fel, és hogy a nevével fémjelzett termékeket egy napon világszerte ismerik és elismerik majd több mint 150 országban. A mindig élvonalbeli Schwarzkopf folyamatos innovációival és technológiai áttöréseivel soha nem állt le a piac forradalmasításának tematikájában, és ennek köszönhetően, ahogy már korábban említettük, a világ egyik vezető piaci szereplője.
A kiskereskedelmi gyártmányok mellett portfóliója professzionális fodrász készítményeket is tartalmaz Schwarzkopf Professional védjeggyel.
Az evolúció folyamatosan jelen van a cég életében, a Schwarzkopf márka az elmúlt évszázad során szüntelenül növekedett, és ez napjainkban sincs másképp. A minőséget, a megbízhatóságot, a hozzáértést és az innovációt képviseli. A Schwarzkopf lehetővé teszi az emberek számára, hogy önmaguk legjobb változatát mutassák, küldetése pedig, hogy a szépség és az énkép változatos megnyilvánulásait támogassa egy olyan sokrétű stílus gyűjteménnyel, amelynek elemei eszményien tükrözik az aktuális hangulatokat, pillanatokat és ünnepeket mindenféle merevség és szabályozás nélkül. A brand világszerte bizalmat kelt a szakemberekben és a fogyasztókban, lehetővé téve, hogy mindenki a saját egyedi módján fejezze ki magát. Kreatív, együttérző, izgalmas és erős. Ez a Schwarzkopf módszere.