Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Redken

 


ALAPÍTÓJA PAULA KENT 

A fiatal színésznő, Paula Kent haja vékony szálú, fejbőre érzékeny volt. Éppen ezért az ötvenes években oly népszerű szőkített és tupírozott frizurák számára kínszenvedést jelentettek. A fodrász termékek minden esetben allergiás reakciót váltottak ki nála, és nem volt egy olyan bőrgyógyász illetve fodrász sem, aki segíteni tudott volna rajta. Minden alkalommal, amikor feltette a kérdést: „Mit tartalmaz ez a termék?”, a következő választ kapta: „Nem is sejtjük, még soha senki nem tájékoztatott minket erről.” És akkor Paula a következőket gondolta: „Biztos, hogy több millió ember él a világban, aki mindent megadna azért, hogy olyan termékeket használhasson, amelyek nem idéznek elő allergiás reakciókat. A professzionális fodrászoknak ismerniük kell a haj, valamint a fejbőr kémiai tulajdonságait, illetve ismerniük kell a termékek összetételét, annak érdekében, hogy a haj gyönyörű és egészséges lehessen.” Paula Kent, fodrászával és kozmetikai vegyészével, Jheri Reddinggel együtt megalapította a REDKEN céget (a cég neve a két alapító vezetéknevének első három betűjéből tevődik össze - REDding és KENt).  

1960 Paula Kent és Jheri Redding megalapítják a Redken márkát  

1968 Vidal Sassoon fodrász és a Redken márka turnéra indul, az oktatás és alábbi mottó szellemében: „A hajjal bármi megvalósítható, ha jól van levágva!”   

1980  A Redken a világ további 13 országában folytatja hódító útját.

2005 A Redken megerősíti pozícióját a divat világában, és elválaszthatatlan részévé válik a Milánóban, New Yorkban, Londonban és Párizsban tartott divatheteknek (Fashion Weeks). 

A JÖVŐ EGYÉRTELMŰ...

A Redken filozófiája a kreativitás és a sikeres üzletvitel tökéletes ötvözete.
Az örökségük egy olyan nőtől származik, aki hitt abban, hogy a valódi erő a tudományban rejlik.

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Redken
Az oldal tetejére