Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Márkáink

TIGI márka

A TIGI-t 1986-ban az Olaszországból Angliába vándorolt Mascolo család hozta létre, élén a márka és a világ fodrásziparának mai napig meghatározó és ikonikus alakjával, Anthony Mascolo-val.

1996-ban Anthony Mascolo társalapítója lett a Bed Head-nek. A fodrász ikon és kreatív anarchista új, merész és ígéretes termékeket tartalmazó hajápoló családot hozott létre professzionális fodrászok számára, akiknek – akárcsak neki –  elképesztő ambíciójuk volt arra vonatkozóan, hogy feszegessék a határaikat, hogy megtapasztalják, mit érhetnek el.

A 90-es években alakult meg, mint egy igazi lázadó hajmárka, kihívást jelentve a fodrászat akkori csiszolt esztétikája számára. A kreatív kísérletezés és a félelem nélküli önkifejezés iránti szenvedély a feje tetejére állította a styling termékek világát, így a TIGI híressé vált az áttörésről, a hatékony technológiáról és az ikonikus csomagolásról.

A TIGI Creative Team csapatával új hajápoló termékeket készítettek amelyeket professzionális fodrászok és fogyasztók egyaránt használhatnak, és fenomenális eredményeket biztosítanak a szalonban és otthon is. Új merész csomagokat alakítottak ki, amelyek a különböző ifjúsági szubkultúrákból merítenek ihletet azzal a céllal, hogy kapcsolatba léphessenek ügyfeleikkel a zene, a divat, a technológia és a művészet területén.

Szóval, a Bed Headnél tényleg hisznek abban, hogy ha azt akarod, hogy valami uralja az egyéniséged, az legyen a te kreativitásod! Hagyd hát, hogy a kreativitásod uralkodjon!

“Amikor nem találtuk azt a terméket amelyre szükségünk volt, megalkottuk.” - Anthony Mascolo.

 


PAUL MITCHELL márka
Paul Mitchell a skóciai Carnwathban született 1936-ban. Édesanyja, Jenny volt a falu első fodrásza. Családja 1939-ben Londonba költözött. Tizenhat évesen ezüstművesnek tanult, később beiratkozott a Morris Fodrász Iskolába, szerencséjére, ugyanis tizennyolc éves korára már több fodrász versenyt is megnyert. A diploma megszerzése után fodrászként dolgozott londoni szalonokban, majd az 1960-as évek elején a Bond Street-i Vidal Sassoon-hoz ment, itteni pályafutása 1967-ben ért véget. 1972-ben megnyitotta New York-i Superhair szalonját, majd 2 év múlva el is adta és Hawaiira költözött. Nekilátott kialakítani saját üzleti koncepcióját, és mindössze négy termékkel rajtolt.

1980-ban ő és John Paul DeJoria megalapították a John Paul Mitchell Systems céget, amely Paul Mitchell márkanév alatt otthoni használatra szánt professzionális minőségű hajápolási termékek fodrászszalonokon keresztüli forgalmazására debütált.
Sajnos 1988-ban egy súlyos betegség miatt hirtelen távozott az élők sorából.
Neve a Paul Mitchell termékeken keresztül egy olyan örökség, amely az Ő pályafutása révén, az egy egész élethosszon át tartó fodrászat iránti elhivatottság szinonimájává vált. 

Napjainkban Paul barátja,társalapítója vezeti a céget. Az ikonikus márka, amely több mint 35 éve tevékenykedik a professzionális hajápolás területén, minőségi, különleges természetes alapanyagokra épít. Termékei magas naturális összetevőkkel rendelkeznek, nagy részük vegán. A termékeket gyártásuk és fejlesztésük során, soha nem tesztelték állatokon, és soha nem is fogják.
 



REDKEN márka
ALAPÍTÓJA PAULA KENT 

A fiatal színésznő, Paula Kent haja vékony szálú, fejbőre érzékeny volt. Éppen ezért az ötvenes években oly népszerű szőkített és tupírozott frizurák számára kínszenvedést jelentettek. A fodrász termékek minden esetben allergiás reakciót váltottak ki nála, és nem volt egy olyan bőrgyógyász illetve fodrász sem, aki segíteni tudott volna rajta. Minden alkalommal, amikor feltette a kérdést: „Mit tartalmaz ez a termék?”, a következő választ kapta: „Nem is sejtjük, még soha senki nem tájékoztatott minket erről.” És akkor Paula a következőket gondolta: „Biztos, hogy több millió ember él a világban, aki mindent megadna azért, hogy olyan termékeket használhasson, amelyek nem idéznek elő allergiás reakciókat. A professzionális fodrászoknak ismerniük kell a haj, valamint a fejbőr kémiai tulajdonságait, illetve ismerniük kell a termékek összetételét, annak érdekében, hogy a haj gyönyörű és egészséges lehessen.” Paula Kent, fodrászával és kozmetikai vegyészével, Jheri Reddinggel együtt megalapította a REDKEN céget (a cég neve a két alapító vezetéknevének első három betűjéből tevődik össze - REDding és KENt).  

1960 Paula Kent és Jheri Redding megalapítják a Redken márkát  

1968 Vidal Sassoon fodrász és a Redken márka turnéra indul, az oktatás és alábbi mottó szellemében: „A hajjal bármi megvalósítható, ha jól van levágva!”   

1980  A Redken a világ további 13 országában folytatja hódító útját.

2005 A Redken megerősíti pozícióját a divat világában, és elválaszthatatlan részévé válik a Milánóban, New Yorkban, Londonban és Párizsban tartott divatheteknek (Fashion Weeks). 

A JÖVŐ EGYÉRTELMŰ...

A Redken filozófiája a kreativitás és a sikeres üzletvitel tökéletes ötvözete.

Az örökségük egy olyan nőtől származik, aki hitt abban, hogy a valódi erő a tudományban rejlik.


SCHWARZKOPF márka

Több mint 120 évvel ezelőtt Hans Schwarzkopf német vegyész és gyógyszerész egy olyan márka alapjait rakta le, amely azóta is az innováció élvonalában teljesít. A minőségi összetevők és a legújabb hajápolási technológia ötvözése, a megbízhatóság, a szakértelem és a kidolgozottság a sarokkövei mindannak, amit az oly jól ismert márka tesz és képvisel. A Schwarzkopf, amely ma már a Henkel része, az egyik legsikeresebb nemzetközi hajápolási brand a világon. 1898-ban, amikor minden elstartolt egy kis berlini drogériában, Hans Schwarzkopfnak nyilván még fogalma sem volt arról, hogy úttörő hajápolási innovációkat fedezett fel, és hogy a nevével fémjelzett termékeket egy napon világszerte ismerik és elismerik majd több mint 150 országban. A mindig élvonalbeli Schwarzkopf folyamatos innovációival és technológiai áttöréseivel soha nem állt le a piac forradalmasításának tematikájában, és ennek köszönhetően, ahogy már korábban említettük, a világ egyik vezető piaci szereplője.

A kiskereskedelmi gyártmányok mellett portfóliója professzionális fodrász készítményeket is tartalmaz Schwarzkopf Professional védjeggyel.
Az evolúció folyamatosan jelen van a cég életében, a Schwarzkopf márka az elmúlt évszázad során szüntelenül növekedett, és ez napjainkban sincs másképp. A minőséget, a megbízhatóságot, a hozzáértést és az innovációt képviseli. A Schwarzkopf lehetővé teszi az emberek számára, hogy önmaguk legjobb változatát mutassák, küldetése pedig, hogy a szépség és az énkép változatos megnyilvánulásait támogassa egy olyan sokrétű stílus gyűjteménnyel, amelynek elemei eszményien tükrözik az aktuális hangulatokat, pillanatokat és ünnepeket mindenféle merevség és szabályozás nélkül. A brand világszerte bizalmat kelt a szakemberekben és a fogyasztókban, lehetővé téve, hogy mindenki a saját egyedi módján fejezze ki magát. Kreatív, együttérző, izgalmas és erős. Ez a Schwarzkopf módszere.


L'Oréal Professionnel Paris márka

L'Oréal Professionnel Paris. Minden itt kezdődött.

A L‘Oréal Professionnel tehát a divat, az alkotás, az önkifejezés szabadságának városában, Párizsban született, egy úttörő szellemiségű feltaláló jóvoltából. A L'Oréal 1909-es alapítása Eugène Schueller vegyész első zseniális ötletéhez kapcsolódik. A nők rövid szőke hajra vágytak – ahogy a fiús trend hirdette. Schueller szabadalmaztatott egy hajfestéket, amely ellentétben a piacon akkoriban lévő többi termékkel teljesen biztonságos volt.

A hajfestékek a következő néhány évtizedben a társadalom középpontjába kerültek. Az 1960-as években Brigitte Bardot példáját követve divatossá vált a hosszú haj – laza és szexi kontyba húzva. François Dalle vezetése alatt a vállalat lépést tartott a korral: olyan innovatív termékeket fejlesztett ki, amelyek a nők biztonságának veszélyeztetése nélkül hoztak szuper eredményeket. A Préférence otthoni hajfestékének bevezetése az 1970-es években jelentős mérföldkövet jelentett a cég számára – ekkor született meg a világhírű szlogen: "Mert megérdemlem". Ez volt az első reklámüzenet, amely rávilágított az önbecsülés fontosságára.  A L’Oréal Paris a francia stílusikon szinonimájaként világszerte a szépséget reprezentálja, annak végtelenül sokszínű formájában.   

Az oldal tetejére